Nikon MONARCH 7 8x30
Kód: BAA787SADetailní popis produktu
-Sofistikovane kompaktný dizajn
-Extrémne nízkym rozptylom svetla (ED) sklo pre kompenzáciou chromatické aberácie a jasnejší zobrazenie
-Široké zdanlivé zorné pole (60,3 na 8x30, 60,7 pre 10x30)
-Dielektrický vysoko reflexný viacvrstvový povlak zaisťuje dokonalú priestupnosť jednotnosť v celom viditeľnom pásme čo má za následok jasnejší obraz a prirodzenejšie farby
-Všetky šošovky a hranoly opatrené viacnásobnými antireflexnými vrstvami pre jasný obraz
-Fázovú korekciu Strechové hranoly s vrstvami pre vysoké rozlíšenie
-Dlhý očný reliéf design zaisťuje jasné zorné pole aj pri použití okuliarov
-Ekologické optické sklá, ktoré sú bez prímesí olova a arzénu sú použité pre všetky šošovky a hranoly
-Vodotesný (až do 1m/3.3 stôp po dobu 10 minút) a proti zahmlievaniu plnený O-krúžkami a plnené dusíkom
-Otočné a posuvné gumové očnice s multi-click pre ľahké umiestnenie očí na správnej pozorovacej pozície
-Pogumované prevedenie pre vyššiu odolnosť proti nárazom a pevné, pohodlné uchopenie
-Ľahké telo používa vystuženého sklenými vláknami polykarbonátové živice
-Soft-to-the-touch popruh na krk
-Flip-down objektív čiapky
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
O spoločnosti Nikon
Počiatky Nikonu sa datujú do roku 1917 v Japonsku. Vo svojich začiatkoch sa spoločnosť zaoberala predovšetkým výrobou optických skiel – teleskopmi, ďalekohľadmi, mikroskopmi a iným drobným, optickým vybavením. Vzápätí svoje portfólio firma rozšírila o výrobu fotografických objektívov značky Nikkor. Rozhodnutie o začatí vývoja prvého fotoaparátu Nikon padlo v roku 1946. Na poli fotoaparátov, najmä tých profesionálnych, si Nikon veľmi rýchlo vydobyl povesť špičkového výrobcu, čo trvá dodnes.
Jeho fotoaparáty boli dokonca zaradené do výbavy amerických kozmických lodí. O legendárny status spoločnosti Nikon sa zaslúžil aj model Nikon SP z roku 1957, ktorý je mnohými považovaný za najlepší fotoaparát všetkých čias. „Značka Nikon je legendou súčasnosti“ tvrdí oficiálny web spoločnosti. Výnimočne nejde o bezobsažný reklamný výkrik, ale o jednoduché konštatovanie reality.