Nikon ACULON A30 10×25
Kód: BAA808SADetailní popis produktu
Ďalekohľad ACULON A30 sa sústredí na jadro akcie. Sledujte naživo športové udalosti cez objektív s priemerom 25 mm opatrený šošovkami s viacnásobnými antireflexnými vrstvami a užite si široký, jasný, zaostrený obraz.
Ďalekohľady ACULON A30 sú tak kompaktné a ľahké, že ich môžete nosiť všade. Ochranné pogumovanie zaisťuje pevné a pohodlné držanie. Dlhšie predsunutie výstupnej pupily okuláru ponúka úplne novú úroveň zábavy. A ekologické optické sklo Nikon zaistí používanie bez výčitiek: všetky šošovky a hranoly sú na 100 % bez prímesí olova a arzénu.
Hlavné rysy:
Jasný obraz je zaistený pomocou viacnásobných antireflexných vrstiev šošoviek.
Kompaktný a ľahký
Pogumovanie pre pohodlné držanie
Dlhšie predsunutie výstupnej pupily okuláru
Optické prvky zhotovené z ekologických optických skiel bez prímesí olova a arzénu.
Technické parametre:
Farba tela | Čierna/strieborná |
Zorný uhol | 5,0° |
Zdanlivý zorný uhol | 47,2° |
Zorný uhol vo vzdialenosti 1 000 m (m) | 87 |
Predsunutie výstupnej pupily okuláru (mm) | 13 |
Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť (m) | 3 |
Veľkosť (mm) | 122 × 115 × 42 |
Hmotnosť (g) | 270 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
O spoločnosti Nikon
Počiatky Nikonu sa datujú do roku 1917 v Japonsku. Vo svojich začiatkoch sa spoločnosť zaoberala predovšetkým výrobou optických skiel – teleskopmi, ďalekohľadmi, mikroskopmi a iným drobným, optickým vybavením. Vzápätí svoje portfólio firma rozšírila o výrobu fotografických objektívov značky Nikkor. Rozhodnutie o začatí vývoja prvého fotoaparátu Nikon padlo v roku 1946. Na poli fotoaparátov, najmä tých profesionálnych, si Nikon veľmi rýchlo vydobyl povesť špičkového výrobcu, čo trvá dodnes.
Jeho fotoaparáty boli dokonca zaradené do výbavy amerických kozmických lodí. O legendárny status spoločnosti Nikon sa zaslúžil aj model Nikon SP z roku 1957, ktorý je mnohými považovaný za najlepší fotoaparát všetkých čias. „Značka Nikon je legendou súčasnosti“ tvrdí oficiálny web spoločnosti. Výnimočne nejde o bezobsažný reklamný výkrik, ale o jednoduché konštatovanie reality.