NIKON 6x15M CF
Kód: BAA516FADetailní popis produktu
Ďalekohľady 6x15M CF sú extrémne kompaktné a ľahké. Vyznačujú sa dizajnom historických ďalekohľadov Nikon z dvadsiatych rokov minulého storočia. Model 6x15M CF sa výborne hodí na slávnostné príležitosti, kedy potrebujete vyzerať dobre, či už je to divadelné predstavenie alebo koncertné vystúpenie. Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť 2 m predurčuje tieto ďalekohľady na použitie v múzeách či galériách.
Hlavné rysy:
Štýlové kovové telo
Extrémne kompaktný a ľahký: 130 g
Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť: 2 m
Šošovky s viacnásobnou antireflexnou vrstvou pre jasný obraz
Technické parametre
Zväčšenie (x) | 6 |
Priemer objektívu (mm) | 15 |
Uhol zorného poľa (skutočný, v stupňoch) | 8 |
Uhol zorného poľa (zdanlivý, v stupňoch) | 48 |
Zorné pole vo vzdialenosti 1000 m (m) | 140 |
Priemer výstupnej pupily (mm) | 2,5 |
Relatívna svetelnosť | 6,3 |
Očný reliéf (mm) | 10,1 |
Dioptrická korekcia | ±3 |
Najkratšia zaostriteľná vzdialenosť (m) | 2 |
Nastavenie osovej vzdialenosti okulárov (mm) | 56–72 |
Hmotnosť (g) | 130 |
Dĺžka (mm) | 48 |
Šírka (mm) | 108 |
Typ | Porro |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
O spoločnosti Nikon
Počiatky Nikonu sa datujú do roku 1917 v Japonsku. Vo svojich začiatkoch sa spoločnosť zaoberala predovšetkým výrobou optických skiel – teleskopmi, ďalekohľadmi, mikroskopmi a iným drobným, optickým vybavením. Vzápätí svoje portfólio firma rozšírila o výrobu fotografických objektívov značky Nikkor. Rozhodnutie o začatí vývoja prvého fotoaparátu Nikon padlo v roku 1946. Na poli fotoaparátov, najmä tých profesionálnych, si Nikon veľmi rýchlo vydobyl povesť špičkového výrobcu, čo trvá dodnes.
Jeho fotoaparáty boli dokonca zaradené do výbavy amerických kozmických lodí. O legendárny status spoločnosti Nikon sa zaslúžil aj model Nikon SP z roku 1957, ktorý je mnohými považovaný za najlepší fotoaparát všetkých čias. „Značka Nikon je legendou súčasnosti“ tvrdí oficiálny web spoločnosti. Výnimočne nejde o bezobsažný reklamný výkrik, ale o jednoduché konštatovanie reality.